Skip to the content

FOREBYG KONFLIKTER

Konflikter er uoverensstemmelser, der indebærer spændinger i og mellem mennesker.

Konflikter er et vilkår og findes i alle sammenhænge hvor mennesker mødes. Vi kender det fra vores privatliv, fra vores arbejdsliv, imellem kolleger, og vi oplever det i mødet med gæsterne.

Vi arbejder ud fra devisen om, at vi skal starte med os selv og vores egen adfærd. Den bevidste medarbejder, som er forberedt og som har forståelse og viden om konflikters indhold, konflikttyperne og faglige metoder, har nemmere ved at agere hensigtsmæssigt og blive mindre påvirket. Vi arbejder både med de interne og eksterne uoverensstemmelser.

Den bedste måde at undgå konflikter i mødet med vores gæster, er at vi har tænkt os godt om på gæstens vegne, og leverer i forhold til vores ”gæsteløfter”.

Det gør dog ikke altid at vi kan undgå at der er gæster der ikke synes vi har gjort nok, det rigtige, eller vores leverance ikke har levet op til forventningen.

Dette kursus giver dig en række indsigter i, hvad du kan gøre for at undgår konflikter og få det bedst mulige ud af de svære situationer hvis de opstår.

DU VIL PÅ DETTE KURSUS LÆRE:

  • Sådan undgår du de fleste konflikter
  • Livstidsværdien af en gæst
  • Forebyggelse og værdien af forebyggelse
  • Sådan genkender du dem
  • Sådan takler du forskellige situationer og lærer af det
  • Dig og din konfliktstil
  • Praktisk træning
  • Sådan gør du i telefonen og på skrift

PRIS FOR DELTAGELSE

Pris pr. deltagere: 3.995.-

Inkl. Forplejning og kursusmaterialer.

 

FÅRUP ACADEMY

TILMELD

 

Meng & Company a/s | Vestre Stationsvej 7 | 2960 Rungsted Kyst | +45 702 12345 | meng.dk
Fårup Sommerland | Pirupvejen 147 | 9492 Blokhus | +45 98 88 16 00 | faarupsommerland.dk