FAQ - overnatning

Her på siden finder du svar på nogle af de hyppige stillede spørgsmål om overnatning - både når det gælder Hotel Fårup og øvrige overnatningssteder. 

 

FAQ - Hotel Fårup

Kan jeg booke et allergivenligt værelser på Hotel Fårup?

Du har mulighed for at booke et allergivenligt værelse på Hotel Fårup. Med et allergivenligt værelse sikrer vi allergivenlig rengøring inden ankomst, i den daglige rengøring samt allergivenlige dyner og puder. Du vil blive opkrævet kr. 350,- pr. ophold. Hvis du ønsker et allergivenligt værelse, så skal du blot kontakte vores bookingafdelingen inden ankomst på tlf.:+45 98 88 16 00

 

Er der mulighed for bagageopbevaring?

I har mulighed for at få opbevaret jeres bagage i et aflåst bagagerum ved Receptionen. Du skal dog være opmærksom på, at det er på eget ansvar.

 

Har du ikke modtaget din bekræftelse?

Hvis ikke du har modtaget din bekræftelse pr. mail inden for to timer, så vær opmærksom på at den måske er røget i din uønsket/spam mail. Hvis ikke du kan finde den der, så skal du blot kontakte vores bookingafdeling på tlf.:+45 98 88 16 00, så hjælper vi jer.  

 

Kan jeg låne en babyseng?

På Hotel Fårup er muligt at låne en babyseng. Du skal blot bestille babysengen, når du booker dit ophold. Du kan også henvend dig i Receptionen ved ankomst. Denne service er gratis.

 

Kan jeg booke ophold uden billetter? – har f.eks. fribilletter eller sæsonkort

Du kan godt booke et ophold uden billetter, hvis du i forvejen har billetter i form af gave, gavekort, sæsonkort, fribilletter osv. I tilfælde af du ønsker at booke et ophold uden billetter bedes du ringe til vores bookingafdeling på tlf. +45 98 88 16 00, og så vil de være behjælpelige med at gennemføre din booking.

 

Hvornår er der check ind og check ud?

Check ind på Hotel Fårup kan ske fra kl. 15.00 på ankomstdagen. I er selvfølgelig velkommen allerede fra kl. 10, hvor Fårup Sommerland åbner. Bagage kan opbevares på hotellet.

Check ud fra hotellet skal ske på afrejsedagen senest kl. 10.00. Bagage kan opbevares på hotellet.

 

Hvornår er parken åben?

Du kan se parkens åbningstider ved at klikke her. Du skal være opmærksom på, at parken kan være lukket på nogle af hotellets åbningsdage.

 

Er der handicapvenlige værelser på Hotel Fårup?

Du har mulighed for at booke et handicapvenligt værelse, du skal blot ringe til vores bookingafdeling på tlf. +45 98 88 16 00 - så vil de være dig behjælpelig med at gennemføre din booking.

På Hotel Fårup er der let tilgængelighed for kørestolsbrugere, der er elevatorer til alle etager samt ubesværet tilgang til og fra p-pladsen samt til parken.

Du finder alle relevante informationer om særlige forhold for handicappede her.

 

Må vi medbringe vores hund på Hotel Fårup - og hvad koster det?

Din hund er mere end velkommen på Hotel Fårup. Det koster blot kr. 250,- i rengøringstillæg pr. ophold. Der er hundebar ved begge indgange til hotellet og rundt omkring hotellet finder du beholdere med poser til hundens efterladenskaber. Hunde må gerne være alene på værelset - dog ser vi helst, at den er med i parken i løbet af dagen. Det er ikke tilladt at efterlade hunden alene i bilen. Vi beder jer efterlade et mobilnummer i Receptionen, så vi kan kontakte jer hvis nødvendigt. Er der hund på værelset, når der skal gøres rent, bliver værelset ikke rengjort. Jeres hund må ikke medbringes i hotellets eller parken restauranter samt i vores Aquapark.

  

Er der parkering ved hotellet?

Det er gratis at parkere på Hotel Fårup - såvel som i parken.

 

Må man ryge på hotellet?

Hotel Fårup er røgfri. Hotellet har to rygezoner, hvor det er tilladt at ryge. Rygereglerne gælder også for brugen af E-cigaretter, som ligeledes kun er tilladt i de to rygezoner. Det er desuden tilladt at ryge på parkeringspladsen.

 

Specielle ønsker 

I har mulighed for at tilføje ønsker under kommentarfeltet, når I booker ophold på hotellet, så som ”vi ønsker at bo på 1. sal” eller ”vi ønsker at bo ved siden af xx under vores ophold”.  Vi vil gøre alt, hvad vi kan for at opfylde det - vi har dog ikke mulighed for at garantere det. 

 

Familieværelser med connecting door

På Hotel Fårup har du mulighed for at booke familieværelse med connecting doors. Disse værelser er velegnet til de familier, der ønsker lidt bedre plads under opholdet. Vi tilbyder to standardværelser, der er forbundet med en dør imellem, hvilket giver betydeligt mere plads. Hvis du ønsker familieværelser med connecting door så skal du blot kontakte vores bookingafdeling på tlf. +45 98 88 16 00

 

FAQ - Øvrige overnatningssteder

 

Hvad gør jeg, hvis jeg gerne vil komme i morgen, og hvordan foregår betaling?

Da du ankommer med så kort varsel ringer du blot til vores bookingafdeling på tlf. +45 98 88 16 00. De vil være behjælpelig med at finde et overnatningssted tæt på Fårup Sommerland. Betaling sker online ved at benytte et af de godkendte betalingskort/kreditkort. Der medfølger et link, når du modtager bekræftelsen fra os på dit ophold.  

 

Kan jeg betale på andre måder end med betalingskort?

Vi accepterer ikke andre betalingsmetoder end betalingskort.

 

Kan jeg booke opholdet og vente med at betale? F.eks. betaling kontant ved ankomst eller ved indbetaling af girokort o.l..

Du kan ikke vente med at betale opholdet til ankomst, da betalingen er garantien, for at opholdet er bekræftet, overfor vores samarbejdspartnere.

 

Kan jeg booke ophold uden billetter? – har f.eks. fribilletter eller sæsonkort

Du kan godt booke et ophold uden billetter, hvis du i forvejen har billetter i form af gave, gavekort, sæsonkort, fribilletter osv. I tilfælde af, du ønsker at booke et ophold uden billetter ringer du blot til vores booking-afdeling på tlf. 98 88 16 00, og så vil de være dig behjælpelige med at gennemføre din booking.

 

Er det tilladt at vente og bruge billetterne på et senere tidspunkt?

Nej det er det ikke. De købte billetter skal benyttes i forbindelse med dit ophold.

1- og 2-dagsbilletter skal anvendes inden for opholdets varighed. Det vil sige, at du godt kan benytte dine billetter på ankomstdagen og afrejsedagen og selvfølgelig også dagene herimellem. Hvis du derimod har købt et ugekort, kan det anvendes 7 dage fra første besøg i Fårup Sommerland. 

 

Må vi godt tage i Fårup på ankomstdagen/afrejsedagen/hvilke dage skal vi tage i Fårup?

Ja, du kan godt benytte dine billetter på ankomstdagen og afrejsedagen, og selvfølgelig også dagene herimellem.

 

Må vi have hund med og koster det ekstra?

Om du må have hund med afhænger af, hvor du vil gerne bo. Hos nogle af vores samarbejdspartnere må du gerne medbringe hund uden betaling og andre imod betaling. Du kan se hvilke overnatningssteder, hvor du gerne må medbringe din hund, og om det koster ekstra, i beskrivelsen af overnatningsstedet. Når du medbringer hund, er det vigtigt, at du skriver/nævner det det i forbindelse med bekræftelsen af din booking.

 

Hvornår må vi ankomme og hvornår må vi senest ankomme?

Hvornår I tidligst må ankomme, og hvornår I seneste må ankomme afhænger meget af, hvilket overnatningssted I har valgt. Den tidligst mulige check-in tid fremgår i beskrivelsen af overnatningsstedet. Hvis I ankommer ud på aftenen, er det godt at skrive/nævne jeres cirka ankomsttidspunk i forbindelse med bookingen. Hvis jeres ankomsttidspunkt ændrer sig markant, er det en god ide altid at kontakte overnatningsstedet direkte og aftale check-in.

 

Er der dyner?

Sortimentet hos de forskellige overnatningssteder varierer meget. I beskrivelsen af dit valgte overnatningssted, kan du læse, hvad du skal medbringe og hvad der er i forvejen.

 

Hvordan bestiller jeg et ferieophold med afgang til Fårup Sommerland?

Alle ferieophold med entré til Fårup Sommerland, skal bookes igennem vores bookingportal eller ved at ringe til vores booking-afdeling på tlf. +45 98 88 16 00

 

Må 2-dagsbilletter bruges allerede før vi tjekker ind hos overnatningsstedet, eller på feriens sidste dag?

2-dagsbilletter skal anvendes inden for opholdets varighed. Det vil sige, at du godt kan benytte dine billetter på ankomstdagen og afrejsedagen, og selvfølgelig også dagene herimellem.