Sæson 2015

Lone: »Det har været den bedste dag nogensinde«

Mine to børn på snart 5 år og jeg besøgte Fårup Sommerland pinselørdag sammen med min søster, svoger og deres lille dreng på 1 1/2 år. Og hvilken oplevelse!!!! En storslået oplevelse!!! Mine børn på snart 5 år har ikke været i Fårup før, og de nød dagen i fulde drag. Det var venligt og smilende personale i hele Fårup. Det var så fantastisk at komme ind i den atmosfære de ansatte lavede i kraft af deres gode humør. Mine børn sagde på vej ud af Fårup: Det her har været den bedste dag nogensinde - 1 minut efter sov de begge. Tak for en skøn oplevelse. Håber vi får mulighed for at komme igen.

»Det var venligt og smilende personale i hele Fårup. Det var så fantastisk at komme ind i den atmosfære de ansatte lavede i kraft af deres gode humør.« skriver Lone

 

 

»Vi har sæsonkort for 3. år i træk, og vores oplevelser hos jer bliver kun bedre!«

Jeg vil bare give jer en velfortjent ros igen igen! Hele vores tur i jeres fantastisk sommerland var en sand fornøjelse. Vores helt specielle oplevelse skete dog inde i Spisekammeret Café. Jeg blev betjent af en af jeres nye medarbejdere. Han gav os en fantastisk og personlig betjening, som vi vil huske på - det på trods af det var hans første dag. Det bemærkede vi slet ingeting til. Hele dagen var fyldt med glade medarbejdere, god betjening og rene omgivelser. Vi har sæsonkort for 3. år i træk, og vores oplevelser hos jer bliver kun bedre!

»Han gav os en fantastisk og personlig betjening, som vi vil huske på - det på trods af det var hans første dag.« skriver en sæsonkortholdere

 

 

Per: »Parken er utrolig flot og velholdt«

Vil bare takke jer for 2 fantastiske dage hos jer (Søndag og mandag). Jeg må simpelthen give jer den største ros. Min familie (kone og 3 børn) var for første gang på besøg ved jer. Vi ved ikke hvor vi skal starte. Parken er utrolig flot og velholdt. Skraldespande næsten lige meget hvor øjet kigger hen. Vi oplevede ikke noget affald ligge og flyde. Det er fantastisk at man selv kan medbringe mad (opstillet griller - fantastisk) eller spise i en af jeres lækre restauranter gør bare stedet endnu mere perfekt end det er i forvejen :-) Man kan jo ikke stoppe med ros. Fortsæt jeres fantastiske arbejde!!!

»Jeg må simpelthen give jer den største ros.« skriver Per

 

 

Nicolaj »Hvis det var muligt havde jeg lyst til at give jer alle en KÆMPE krammer«

Onsdag den 1. juli 2015 besøgte vores Juniorklub Fårup Sommerland., som en del af vores årlige sommerkoloni. Jeg har ALDRIG NOGENSINDE oplevet en forlystelsespark, hvor jeg personligt har følt mig mere velkommen. Lige fra start, hvor vi "tjekkede" ind hos en fantastisk sød og smilende pige. Så var dagen RIGTIG godt i gang - og vores unger boltrede sig i forlystelserne. Hvis det var muligt havde jeg lyst til at give jer alle en KÆMPE krammer. For det er på grund af jer - at vores onsdag på årets koloni blev en helt igennem fantastisk oplevelse - og både ungerne og vores medarbejdere glæder sig til at komme igen.

»Jeg har ALDRIG NOGENSINDE oplevet en forlystelsespark, hvor jeg personligt har følt mig mere velkommen.« skriver Nicolaj

 

 

Familien Raastad: »Må rose alle ansatte« 

Hei vi er en norsk familie på 4 som hvert år er å besøker parken. Må rose alle ansatte for sitt blide humør, service, hjelpsomhet og innlevelse til barna ved attraksjonene. I alle de 5 åra vi har vært gos dere kan vi ikke si noe negativt. Generelt skal Danmark ha for service og blidheten sin alle sine parker! Beundringsverdig! Tusen takk :)

»I alle de 5 åra vi har vært gos dere kan vi ikke si noe negativt.« skriver Familien Raastad

 

 

Louise: »Stor ros til jeres engagerede medarbejdere« 

Jeg vil blot give en stor ros til jeres medarbejdere i Fårup Sommerland. Jeg var i parken i går sammen med mine to børn, og da jeg var alene, var det jo ikke alle forlystelser hvor vi kunne komme med på sammen tid. Både i Lynet og i Falken oplevede jeg rigtig søde medarbejdere, som tog sig af min lille pige som stod og ventede. De sørgede for at underholde hende, mens hun ventede på os. Stor ros til jeres engagerede medarbejdere.

»Både i Lynet og i Falken oplevede jeg rigtig søde medarbejdere, som tog sig af min lille pige som stod og ventede.« skriver Louise